Kriterier for oprettelse af lukkede hold

ØNSKER I AT OPRETTE ET LUKKET HOLD I BOLDKLUBBEN FREM?

 

Først og FREMmest så vil vi gerne byde jeres hold velkommen til Boldklubben Frem – vi
er glade for, at I, ligesom vores mange andre aktive medlemmer, har valgt at spille
fodbold hos os.

Nedenfor følger nogle vigtige retningslinjer for at være en del af vores klub som et lukket
hold.

 ____________________________________________________________

ANTAL SPILLERE

Lukkede 11-mandshold skal have minimum 15 spillere tilknyttet inden opstart.

Lukkede 7-mandshold skal have minimum 11 spillere tilknyttet inden opstart.

Der vil være forskel på vilkårene for indmeldelse i klubben, afhængigt af om jeres hold også vælger at træne i klubben eller kun vil spille kampe.

Samtidig skal der sendes en liste med navne på spillerne samt ønsket holdnavn til kontor@bkfrem.dk

____________________________________________________________

OPSTARTSMØDE

Efter den første kontakt til klubben og når ALLE spillere på holdet er meldt ind i Boldklubben Frem, aftales et møde i vores klubhus med en eller flere af de signifikante kontaktpersoner nederst, hvor retningslinjerne for og en forventningsafstemning i forhold til medlemskabet af Boldklubben Frem præciseres.

____________________________________________________________

TRÆNING & KAMP

I perioden fra april – november er det muligt at træne på græs 1-2 gange ugentligt i tidsrummet 18.00 – 20.00 og i perioden fra november – april er det muligt at træne på kunstgræs i tidsrummet 19.00 – 21.00.

Som 11-mandshold starter man i Serie 5 og som 7-mandshold er Række 4 udgangspunktet for turneringskampe under DBU København.

____________________________________________________________

NYTTIGE INFORMATIONER

Skab: Som lukket hold får I adgang til jeres eget skab, hvor I dog selv skal anskaffe en hængelås.

Kamptøj: I skal selv bestille et holdsæt, gennem vores leverandør Sportyfied – se procedure for bestilling af holdsæt (BK FREM HJEMMEBANESÆT VOKSEN 10+1 for lukkede 7- mandshold og BK FREM HJEMMEBANESÆT VOKSEN 13+1 for lukkede 11-mandshold). I har selv løbende ansvaret for at erstatte og evt. supplere jeres holdsæt ved slitage og bortfald.

Bolde og materialer:

11-mandshold som træner: I får tildelt 5 bolde, 10 veste og 1 sæt toppe

11-mandshold som IKKE træner: I får tildelt 3 bolde og 10 veste

7-mandshold som træner: I får tildelt 5 bolde, 6 veste og 1 sæt toppe

7-mandshold som IKKE træner: I får tildelt 3 bolde og 6 veste I har selv løbende ansvaret for at erstatte og evt. supplere antallet af jeres bolde og materialer ved slitage og bortfald

Afbud til kamp og bøder: Boldklubben Frem betaler udgiften til dommerpåsætning i forbindelse med jeres turneringskampe, men ekstraordinære udgifter og bøder, f.eks. ved for sent eller manglende afbud til kamp, skal I selv dække.

____________________________________________________________

Kontingent:

Kontingentbetalingen opkræves to gange om året: Pr. 1. januar og pr. 1. juli.
I forbindelse med indmeldelsen, tilmeldes man automatisk kortbetaling.
Man notificeres pr. mail 7 dage før vi trækker kontingent, det er derfor vigtigt med korrekt oplyst mail
ved indmeldelse. Disse notifikationsmails kan havne i SPAM mail, så hold øje.

KONTINGENTSATSER EKSKL. INDMELDELSESGEBYR

11-mandshold som træner: 1.050kr. halvårligt

11-mandshold som IKKE træner: 900kr. halvårligt

7-mandshold som træner: 800kr. halvårligt

7-mandshold som IKKE træner: 700kr. halvårligt.

Kontingentfrihed:

11M hold: To holdansvarlige/trænere på et lukket hold går kontingentfri.
7M hold: En holdansvarlig/træner på et lukket hold går kontingentfri. Kan dog deles af 2

____________________________________________________________

Øvrig information:

Boldklubben FREM´s åbne herreseniorhold i 11-Mands serierækkerne har højeste prioritet. Det
betyder, at hvis Boldklubben FREM sportsligt vurdere, at de åbne hold har niveau til at ligge højere
placeret end lukkede hold, så er den regel den gældende.

Udmeldelse/trækning af hold:

Udmeldelse skal ske i følge klubbens vedtægter.

§ 5 Gyldig udmeldelse af klubben kan kun ske ved skriftlig meddelelse til kontoret senest 21 dage før
udløbet af en kontingentperiode.

Den hold ansvarlige, skal meddele administration samt baneansvarlig hvis trækning af hold ønskes.

Holdkort:

Holdet står selv for at lave holdkort samt tilknytte sine spillere via mit.dbu.dk. Deri kan også ses hvis
der er restance-spærring, eller mangle licens på en af jeres spillere.

Manglende holdkort, udeblivelse fra kamp, eller andet som koster klubben bøde, vil blive sendt videre
til holdet som en straksbøde.

Interesseret eller har du/I yderligere spørgsmål?

Så ret henvendelse til administrationen på kontor@bkfrem.dk
Først når alle de påkrævede onlineindmeldelser er foretaget, vil man blive indkaldt til intromøde hos de afdelings ansvarlige.

Klubsangen

“Vi er fra fodboldklubben FREM
Vi ta`r en masse sejre hjem
Vi kan skyde, vi kan heade
Med et drøn i mål vi bolden ka’ sætte
Vi vil kæmpe, vi vil slås
Så stol i trygt på os
F og, R og, E og, M
Er vor klub li’ fra drenge og til mænd”

Adresse

Boldklubben FREM

Julius Andersens Vej 7
2450 København SV

 

kontakt informationer

BK FREM moderklub

CVR 56778519

Tlf. 36 17 13 17

 

Kontorets åbningstider:

Mandag kl. 12 – 17.30

Tirsdag kl. 11 – 17.30

Torsdag kl. 10 – 17.00


kontakt@bkfrem.dk

Ægte København – Sammen er vi stærkest

Anvendelse af data fra bkfrem.dk
kræver en skriftlig godkendelse.
Skriv til  kontakt@bkfrem.dk

Boldklubben FREM ApS

CVR 42027839

Tlf. 41 11 18 86

 

Telefontid:

Mandag kl. 10 – 14

Tirsdag kl. 10- 14

Torsdag kl. 10 – 14


adm@bkfrem.dk