Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Boldklubben FREM i henhold til vedtægterne, der kræver, at indkaldelsen annonceres på klubbens officielle hjemmeside og ved opslag i klubhuset mindst 14 dage før afholdelse. Alle medlemmer af klubben, aktive som passive, der ikke er i restance på dagen, har stemmeret og vil ellers blive forment adgang til generalforsamlingen. Tillige har støttemedlemmer stemmeret, hvis de har betalt kontingent i mindst seks måneder.
Generalforsamlingen afvikles mandag den 30. september 2024 kl. 19.00, hvor dørene lukkes, og indskrivning kan ske fra kl. 18.15. Generalforsamlingen finder sted i klubhuset.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Beretning om klubbens virksomhed i det forløbne år
3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
4. Godkendelse af regnskab for Boldklubben FREM’s Hjælpefond
5. Fastsættelse af kontingent
6. Godkendelse af budget
7. Eventuelle forslag
8. Valg af bestyrelse i henhold til § 8
9. Valg af suppleanter i henhold til § 8
10. Valg af revisorer i henhold til § 11
11. Eventuelt.
Vedrørende punkt 7, skal eventuelle forslag, der skal tages stilling til af generalforsamlingen i.h.t. klubbens § 13, være afsendt til mailadressen kontakt@bkfrem.dk senest 10 dage før generalforsamlingens påbegyndelse.
Bestyrelsen, den 16. september 2024