Vi vil så gerne byde alle fans og sponsorer velkomne til kamp i Valby Idrætspark på lørdag. Men nemt skal det ikke være med corona-restriktioner og som lejer af et kommunalt stadion.

Fra Divisionsforeningen har klubben fået oplyst, at det er et håndfast krav, at alle billetter skal sælges til nummererede sæder, så man efterfølgende kan spore, hvem der sad på præcist hvilket sæde. Desværre har kommunen – der jo ejer og driver stadion – ikke fået et system på plads i tide med nummererede pladser.

Det betyder, at klubben nu selv må lave det system, mens vi burde være godt i gang med at sælge billetter til kampen. Klubben er i gang med den sidste gennemgang af pladserne, så vi kan få sat billetsystemet op til at sælge nummererede pladser, og når det er på plads, kan billetsalget begynde – forhåbentlig tirsdag aften.

Her kan du sidde

På grund af kravet om nummererede pladser kan vi kun åbne to sektioner á 500 på tribunen. Efter planen kan vi åbne en indgang i hvert af hjørnerne ved tribunen, sponsorer får adgang gennem den gamle VIP-indgang til deres egen lille sektion midt på tribunen, mens spillere og stab får adgang gennem tribunens midterindgang. Vi kan desværre ikke åbne for nogle af ståtribunerne pga. krav og restriktioner.

Når man køber billetten skal man både vælge sektion og sæde samt afgive kontaktinformation af hensyn til eventuel smitteopsporing.

Sæsonkortholdere og sponsorer skal også bestille billetter til nummererede pladser gennem Ticketbutler, men vil få særskilt information.

Alle bedes komme i god tid, da der udover de normale rutiner også skal tjekkes corona-pas eller testresultater. Der er også stadig krav om mundbind, når du står eller bevæger dig rundt, og krav om mindst en meters afstand til andre, også når du sidder ned.

Brug for frivillige

De mange krav og opgaven med at nummerere pladserne på tribunen giver et ekstra behov for frivillige hænder både i ugens løb og umiddelbart op til kampen.

  • Der er brug for 6 personer til at hjælpe med at nummerere pladserne på tribunen i ugens løb. Klubben har fået trykt klistermærker og har lavet en plan, og det er en overkommelig opgave, når flere hjælpes ad.
  • Der er brug for 4-5 personer til at hjælpe med at klargøre en indgang. Det handler om at bortskaffe udrangeret materiel ved den ene indgang, så den kan benyttes. Der bliver opstillet en container lige ved siden af, og hvis 4-5 personer hjælpes ad en times tid på et tidspunkt inden fredag, er det hurtigt væk.
  • Der er brug for 6 personer på kampdagen til at tjekke corona-pas og testresultater, så der ikke opstår lange køer. Mødetid er 1,5 time inden kickoff, og der kommer separat mail med information.

Alle, der er interesserede i at give en hånd med nogle af ovenstående opgaver, kan skrive til Claus Mohrhagen på cm@bkfrem.dk

Klubsangen

“Vi er fra fodboldklubben FREM
Vi ta`r en masse sejre hjem
Vi kan skyde, vi kan heade
Med et drøn i mål vi bolden ka’ sætte
Vi vil kæmpe, vi vil slås
Så stol i trygt på os
F og, R og, E og, M
Er vor klub li’ fra drenge og til mænd”

Adresse

Boldklubben FREM

Julius Andersens Vej 7
2450 København SV

 

kontakt informationer

BK FREM moderklub

CVR 56778519

Tlf. 36 17 13 17

 

Kontorets åbningstider:

Mandag kl. 12 – 17.30

Tirsdag kl. 11 – 17.30

Torsdag kl. 10 – 17.00


kontakt@bkfrem.dk

Ægte København – Sammen er vi stærkest

Anvendelse af data fra bkfrem.dk
kræver en skriftlig godkendelse.
Skriv til  kontakt@bkfrem.dk

Boldklubben FREM ApS

CVR 42027839

Tlf. 41 11 18 86

 

Telefontid:

Mandag kl. 10 – 14

Tirsdag kl. 10- 14

Torsdag kl. 10 – 14


adm@bkfrem.dk